Proces rekrutacji składa się z kilku etapów:

  1. Prześlij do nas swoje CV (jeśli nie wiesz jak je przygotować, wzór możesz pobrać z naszej strony).
  2. Jeżeli zostanie ono ocenione pozytywnie, zaprosimy Cię na spotkanie kwalifikacyjne.
  3. Na spotkaniu z HR Managerem oraz dyrektorem działu będziesz miał okazję poznać naszą firmę, a my zapytamy o Twoje doświadczenia zawodowe. Wyjaśnimy możliwości współpracy i przedstawimy możliwości rozwoju.
  4. Jeżeli spełniasz nasze oczekiwania, zaprosimy Cię do współpracy.

Jeśli chcesz do nas dołączyć, prześlij CV na adres 
praca@lux-dom.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Wszystkim kandydatom gwarantujemy pełną dyskrecję.

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Lux Dom Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem Aleja Wilanowska 9, 02-765 Warszawa
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji przez okres 2 lat i nie będą udostępniane innym podmiotom,
  3. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
  4. podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Sukces każdej firmy tworzą ludzie

Lux Dom tworzą profesjonaliści z wiedzą i doświadczeniem zawodowym na rynku zarządzania nieruchomościami w Warszawie. Jednocześnie jesteśmy elastyczni i kreatywni. Aktywnie i z pasją poszukujemy nowych rozwiązań. Wybieramy je myśląc przede wszystkim o mieszkańcach nieruchomości, którymi zarządzamy. Wierzymy, że wszystkie te cechy decydują o sukcesie naszej firmy.

Ciągle się rozwijamy, dlatego szukamy ludzi, którzy wzmocnią nasz zespół. Stawiamy na sprawdzonych specjalistów, ale także młodych, ambitnych ludzi, którzy chcieliby w naszej firmie rozwijać swoją karierę. Wszyscy nasi pracownicy otrzymują wsparcie w zakresie podnoszenia i rozwijania swoich umiejętności zawodowych oraz budowania swojej pozycji na rynku zarządzania nieruchomościami. Pomożemy uwolnić Twój potencjał.

Na co zwracamy szczególną uwagę?

umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania konfliktów

zdolność do pracy w warunkach stresu i pod presją czasu

świadomość znaczenia, jakie ma jakość świadczonych usług

kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania


Stawiamy na Rozwój!

W 2014 roku powołaliśmy do życia Akademie Rozwoju Lux Dom, której cele realizowane są poprzez:

- SZKOLENIA WEWNĘTRZNE

Szkolenia odbywają się zgodnie z harmonogramami publikowanymi kwartalnie w newsletterze wewnętrznym. Dedykowane są poszczególnym grupom współpracowników w oparciu o określone w arkuszach ocen potrzeby wsparcia rozwoju umiejętności twardych tj. branżowej wiedzy merytorycznej i operacyjnej.

- COACHING

Indywidualne zajęcia coachingowe odbywają się w gabinecie trenera poza siedzibą firmy.

Ich celem jest wsparcie procesu rozwoju indywidualnego pracowników i współpracowników w zakresie:

umiejętności zarządzania ludźmi,

zarządzania projektami i procesami,

komunikacji,

zarządzania stresem i emocjami,

planowania i organizacji pracy,

umiejętności hierarchizowania priorytetów,

asertywności w życiu zawodowym,

identyfikacji mocnych i słabych stron,

utrzymania równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym

- FUNDACJA LUX DOM

Powołana w celu organizacji imprez okolicznościowych dla obsługiwanych przez Spółkę wspólnot mieszkaniowych poprzez propagowanie działań edukacyjno – sportowych przy zachowaniu transparentności przepływów finansowych od sponsorów.

- INTEGRACJA

Nasza firma to nie tylko miejsce pracy - dbamy nie tylko o najwyższą jakość świadczonych usług, ale również o dobrą atmosferę w firmie. Staramy się zintegrować zespół. Dlatego organizujemy spotkania i imprezy, które sprawiają, że lepiej działamy jako zespół!

- STAŻE ZAWODOWE

Zapraszamy studentów IV, V roku oraz absolwentów studiów magisterskich/ podyplomowych do współpracy w ramach programu stażowego.

W trakcie realizacji stażu uczestnicy będą mieli okazję poznać problematykę z zakresu administrowania/ zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi.

Preferowane kierunki: ekonomia, prawo, zarządzanie, gospodarka nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami

Przebieg i cel stażu:

Staż jest rotacyjny. Oznacza to, że stażyści będą mięli możliwość pracy na 2-3 różnych nieruchomościach pod opieką doświadczonego zarządcy nieruchomości pełniącego rolę opiekuna merytorycznego.

1. Staż 6 miesięczny - płatny. Wymiar stażu to minimum 30 godzin w tygodniu.

2. Staż 3 miesięczny – bezpłatny. Wymiar stażu to minimum 20 godzin w tygodniu.

Celem stażu jest zapoznanie ze specyfiką pracy w obszarze zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi w pełnym zakresie merytorycznym oraz operacyjnym tj. od obsługi klienta indywidualnego, poprzez weryfikację zgodności faktur z umowami, windykację należności , politykę finansową i realizację budżetu aż do kontroli pracy firm świadczących usługi na rzecz wspólnot mieszkaniowych.

Dzięki udziale w naszym programie stażyści nabędą oprócz umiejętności merytorycznych , umiejętności zarządzania czasem, współpracy w grupie czy też budowania relacji z Klientami indywidualnymi.

Z najlepszymi, na koniec stażu będziemy rozmawiali o dalszej ścieżce Rozwoju zawodowego w strukturach naszej firmy. Wszyscy uczestnicy Akademii Lux Dom otrzymają referencje, co ułatwi im wejście na rynek pracy i wzbogaci CV.

Aplikacje:

Zachęcamy do przesłania dokumentów (CV, list motywacyjny) na adres: praca@lux-dom.pl