Kierownik Zespołu Administratorów (Warszawa)

Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami od ponad 20 lat.

Nasi zarządcy i administratorzy to doświadczeni profesjonaliści. Posiadamy duży potencjał wiedzy, staramy się zawsze wypracować indywidualne podejście do Klienta oraz najwyższą jakość standardów obsługi, dzięki czemu utrzymujemy długotrwałe relacje oraz budujemy naszą przewagę rynkową.

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej blisko 2 mln m2.

Firma Lux Dom jest dwukrotnym laureatem prestiżowego konkursu „Zarządca Roku – Lider Rynku Nieruchomości 2023” oraz „Zarządca Roku – Lider Rynku Nieruchomości 2024”.

W związku z dalszym, dynamicznym rozwojem oraz pozyskaniem dodatkowych kontraktów, poszukujemy Kandydata, który wzmocni naszą Kadrę Zarządzającą na stanowisku:

Kierownik Zespołu Administratorów (Warszawa)

Obowiązki:

  • bieżąca kontrola jakości i kompletności wykonywania zapisów kontraktów firmy z klientami,
  • sprawdzanie i zatwierdzanie projektów planów gospodarczych oraz projektów uchwał oraz kontrola procesu ich podejmowania,
  • bieżący kontakt z przedstawicielami klientów (zarządy, rady, deweloperzy), kontrolowanie poziomu satysfakcji oraz udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
  • wsparcie, kontrola i nadzór nad zespołami przydzielonymi do obsługi nieruchomości w nadzorowanej grupie kontraktów,
  • koordynowanie współpracy zespołu z zapleczem eksperckim i pozostałymi działami firmy,
  • przestrzeganie wewnętrznych procedur firmowych,
  • odpowiedzialne reprezentowanie firmy i kreowanie jej wizerunku,
  • wykonywanie innych działań związanych z nadzorem i kontrolą zgodnie z sugestiami
  • i ustaleniami władz spółki.

Wymagania:

  • znajomość rynku, w tym minimum 5 lat doświadczenia w obsłudze wspólnot mieszkaniowych na stanowisku Zarządcy nieruchomości (mile widziane w nieruchomościach podeweloperskich),
  • praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż i BHP,
  • umiejętność efektywnego kierowania, wspierania i motywowania zespołu,
  • umiejętność budowania relacji biznesowych oraz prowadzenia rozmów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • pracę z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych oraz nowoczesnej aplikacji mobilnej wspierającej w zarządzaniu i kontakcie z klientem,
  • zatrudnienie w oparciu o B2B w organizacji o wysokiej kulturze pracy, pełnej wyzwań i możliwości,
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • bardzo dobrą, niekorporacyjną atmosferę pracy,
  • pracę w zaangażowanym i wspierającym zespole menedżerskim,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-rekreacyjną.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji o załączenie klauzuli poufności o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji na adres: praca@lux-dom.pl 

Prosimy o załączenie klauzuli poufności o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzaniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami od ponad 20 lat.

Nasi zarządcy i administratorzy to doświadczeni profesjonaliści. Posiadamy duży potencjał wiedzy, staramy się zawsze wypracować indywidualne podejście do Klienta oraz najwyższą jakość standardów obsługi, dzięki czemu utrzymujemy długotrwałe relacje oraz budujemy naszą przewagę rynkową.

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej blisko 2 000 000 m2.

W trosce o najwyższy komfort życia mieszkańców poszukujemy dodatkowej osoby do zespołu na stanowisko Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Obowiązki:

  • Obsługa telefoniczna klientów
  • Udzielanie niezbędnych  informacji  i budowanie relacji z Klientem
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i satysfakcje Klienta
  • Rejestrowanie zgłoszeń oraz odpowiednie raportowanie danych
  • Udzielanie pomocy i wsparcia klientom w rozwiązywaniu problemów oraz obsługa reklamacji
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu rozwiązywania trudnych przypadków

Wymagania:

  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Elastyczność w działaniu i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Wysoka kultura osobista i pozytywne podejście do klienta
  • Otwartość na szybką naukę i zdobywanie nowych umiejętności
  • Efektywność w zarządzaniu czasem i samodzielność w pracy
  • Chęć do pracy w dynamicznym środowisku

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-rekreacyjną.

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji na adres: praca@lux-dom.pl

Prosimy o załączenie klauzuli poufności o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Zarządca nieruchomości wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)

Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomości od ponad 20 lat.

Nasi zarządcy i administratorzy to doświadczeni profesjonaliści. Posiadamy duży potencjał wiedzy, staramy się zawsze wypracować indywidualne podejście do Klienta oraz najwyższą jakość standardów obsługi, dzięki czemu utrzymujemy długotrwałe relacje oraz budujemy naszą przewagę rynkową.

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej blisko 2 mln m².


W związku z pozyskaniem kolejnych kontraktów, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz Zespół na stanowisku:



                              Zarządca nieruchomości wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)


Opis stanowiska:

  • kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomością,
  • współpraca z działem księgowości, kontrola zgodności faktur z zapisami umów,
  • przygotowanie oraz udział w zebraniach Wspólnoty i Zarządu,
  • koordynacja oraz kontrola jakości usług świadczonych przez firmy podwykonawcze,
  • kontrola pracy podległego zespołu administratorów oraz stażystów,
  • czuwanie nad terminowością przeglądów przewidzianych przez Ustawodawcę,
  • budowanie pozytywnych partnerskich relacji z Zarządami oraz z mieszkańcami Wspólnoty.


Wymagania:

  • wiedza teoretyczna oraz praktyczna w dziedzinie zarządzania nieruchomościami szczególnie Wspólnot Mieszkaniowych,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem,
  • otwartość, kreatywność,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność i odporność na stres.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w miłym, dynamicznym środowisku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji (szeroki program szkoleń),
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności merytorycznych i operacyjnych,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-rekreacyjną.

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Prosimy o załączenie klauzuli poufności o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Księgowa/-y wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)

Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomości od ponad 20 lat.

Nasi zarządcy i administratorzy to doświadczeni profesjonaliści. Posiadamy duży potencjał wiedzy, staramy się zawsze wypracować indywidualne podejście do Klienta oraz najwyższą jakość standardów obsługi, dzięki czemu utrzymujemy długotrwałe relacje oraz budujemy naszą przewagę rynkową.

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej blisko 2 mln m².

W związku z pozyskaniem kolejnych kontraktów, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz Zespół na stanowisku:

Księgowa/-y wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)

Miejsce pracy: Warszawa Wilanów

Opis stanowiska:

• imienne powiadamianie właścicieli o stanie ich rozrachunków,
• przygotowywanie bankowych dokumentów przelewu zobowiązań,
• sporządzanie w imieniu wspólnot mieszkaniowych wszystkich deklaracji podatkowych w układzie miesięcznym i rocznym,
• sporządzanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek,
• sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego wspólnot mieszkaniowych.

Wymagania:

• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• znajomość programu SŁONIE,
• umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

• pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w miłym, dynamicznym środowisku,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
• prywatną opiekę medyczną,
• kartę sportowo-rekreacyjną.

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Prosimy o załączenie klauzuli poufności o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Administrator nieruchomości wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)

Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomości od ponad 20 lat.

Nasi zarządcy i administratorzy to doświadczeni profesjonaliści. Posiadamy duży potencjał wiedzy, staramy się zawsze wypracować indywidualne podejście do Klienta oraz najwyższą jakość standardów obsługi, dzięki czemu utrzymujemy długotrwałe relacje oraz budujemy naszą przewagę rynkową.

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej blisko 2 mln m².


W związku z pozyskaniem kolejnych kontraktów, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz Zespół na stanowisku:



                              Administrator nieruchomości wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)


Obowiązki:

  • administrowanie, we współpracy z Zarządcą nieruchomości, wspólnotami mieszkaniowymi,
  • kontrola zgodności faktur z zapisami umów,
  • udział w zebraniach ogółu właścicieli lokali,
  • kontrola jakości usług świadczonych przez firmy porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne obsługujące nieruchomość,
  • budowanie pozytywnych, partnerskich relacji z Zarządami oraz z mieszkańcami Wspólnoty.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • otwartość, kreatywność, komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność i odporność na stres.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w miłym, dynamicznym środowisku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji (szeroki program szkoleń),
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • wsparcie coacha zewnętrznego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności merytorycznych i operacyjnych,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-rekreacyjną.

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Prosimy o załączenie klauzuli poufności o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zarządca nieruchomości wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)

OPIS STANOWISKA:

  • kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomością,
  • współpraca z działem księgowości, kontrola zgodności faktur z zapisami umów,
  • przygotowanie oraz udział w zebraniach Wspólnoty i Zarządu,
  • koordynacja oraz kontrola jakości usług świadczonych przez firmy podwykonawcze,
  • kontrola pracy podległego zespołu administratorów oraz stażystów,
  • czuwanie nad terminowością przeglądów przewidzianych przez Ustawodawcę,
  • budowanie pozytywnych partnerskich relacji z Zarządami oraz z mieszkańcami Wspólnoty.

WYMAGANIA:

  • wiedza teoretyczna oraz praktyczna w dziedzinie zarządzania nieruchomościami szczególnie Wspólnot Mieszkaniowych,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem,
  • otwartość, kreatywność,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność i odporność na stres.

OFERUJEMY:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w miłym, dynamicznym środowisku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji (szeroki program szkoleń),
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności merytorycznych i operacyjnych,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-rekreacyjną.

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Księgowa/-y wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)

Miejsce pracy: Warszawa Wilanów

OPIS STANOWISKA:

  • imienne powiadamianie właścicieli o stanie ich rozrachunków,
  • przygotowywanie bankowych dokumentów przelewu zobowiązań,
  • sporządzanie w imieniu wspólnot mieszkaniowych wszystkich deklaracji podatkowych w układzie miesięcznym i rocznym,
  • sporządzanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek,
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego wspólnot mieszkaniowych.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość programu SŁONIE,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

OFERUJEMY:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w miłym, dynamicznym środowisku,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-rekreacyjną.

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Administrator nieruchomości wspólnot mieszkaniowych (Warszawa)

OPIS STANOWISKA:

  • administrowanie, we współpracy z Zarządcą nieruchomości, wspólnotami mieszkaniowymi,
  • kontrola zgodności faktur z zapisami umów,
  • udział w zebraniach ogółu właścicieli lokali,
  • kontrola jakości usług świadczonych przez firmy porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne obsługujące nieruchomość,
  • budowanie pozytywnych, partnerskich relacji z Zarządami oraz z mieszkańcami Wspólnoty.

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • otwartość, kreatywność, komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność i odporność na stres.

OFERUJEMY:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w miłym, dynamicznym
  • środowisku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji (szeroki program szkoleń),
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • wsparcie coacha zewnętrznego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności merytorycznych i operacyjnych,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę sportowo-rekreacyjną.

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania aplikacji.